Veritabanına dayalı pazarlama hizmetleri şirketi directCom faaliyete geçti.
Tribeca İletişim Danışmanlık ve Tribal Pazarlama Destek Hizmetleri`nin kardeş kuruluşu olarak kurulan directCom, Türkiye`de son tüketiciye farklı kanallar ile ulaşan firmaların, müşterileri hakkında sahip olduğu veriyi analitik yöntemlerle işleyerek bilgiye çevirmeyi, direkt pazarlama kampanyaları tasarlamayı ve uygulamayı hedefliyor. directCom ekibi, ABD`de kazanmış olduğu uygulama deneyimini, Türkiye pazarında deneyimli bir kadro ile birleştirerek müşterilerine bu konudaki en yetkin hizmeti sunuyor. directCom Genel Müdürü Orkun Oğuz konuyla ilgili olarak şunları söyledi: Artık tüketicilerin geçmişteki davranışlarını inceleyerek gelecekteki trendi öngörebilmek ve doğru pazarlama iletişimi ile o trendi yönlendirebilmek veritabanına dayalı pazarlama ile mümkün. Müşteri memnuniyetini koşulsuz olarak sağlamanın en önemli ilke haline geldiği günümüz iş dünyasında, veritabanına dayalı pazarlama hem müşteri sadakatini artırıyor, hem de yeni müşterilere ulaşmaya olanak tanıyor. Veritabanına dayalı pazarlama, tüketicinin detaylı profiline göre ihtiyaçlarına doğrudan ve kişisel olarak seslenilmesini sağlıyor. (YENİ BİNYIL)